Καταργείται η μάσκα σε εμπορικά κέντρα

Τέλος στην υποχρεωτική χρήση μάσκας από τους καταναλωτές σε εμπορικά κέντρα έβαλε η νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση που δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης (Δ1α/ΓΠ.οικ.42887/2020). Με την ίδια απόφαση καταργείται και το όριο των έξι ατόμων ανά τραπέζι στα καταστήματα εστίασης.

Η μάσκα παραμένει υποχρεωτική στα εμπορικά κέντρα μόνο για το προσωπικό. Υποχρεωτική είναι η χρήση μάσκας στους χώρους προσέλευσης και αναμονής των μέσων μαζικής μεταφοράς, καθώς και εντός των οχημάτων και των συρμών, για το προσωπικό και τους επιβάτες. Καταργείται το όριο των 6 ατόμων σε τραπέζια.

Με την ίδια ΚΥΑ καταργείται ο περιορισμός που υπήρχε στον αριθμό των ατόμων που επιτρεπόταν να κάτσουν στο ίδιο τραπέζι στα εστιατόρια, δηλαδή καταργείται το πλαφόν των 6 ατόμων ανά τραπέζι στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος. Ενώ διατηρείται ο μέγιστος αριθμός πελατών και οι αποστάσεις που πρέπει να τηρούνται τόσο στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, όσο και στα εμπορικά καταστήματα δεν αλλάζουν.

Διαβάστε ακόμη

Οσμή αερίου στην Αττική: Λύθηκε το μυστήριο
Σεισμός τώρα
Άλσος Περιστερίου: Δωρεάν εκδηλώσεις για όλη την οικογένεια
ΕΦΕΤ: Ανάκληση παρτίδας σαλάτας γνωστής εταιρείας
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας την Κυριακή
Έπιασε φωτιά στην Φιλοθέη Αττικής

Δείτε ακόμη

Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη
Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ: Δωρεάν δράσεις για όλη την οικογένεια
Share This Post