13033: τι κάνουμε αν δεν λάβουμε απάντηση

Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, έδωσε κάποιες διευκρινίσεις μιλώντας στον Αντ1, αναφορικά με το σύστημα αποστολής μηνυμάτων στο 13033.

Ημερήσιο όριο για τον ίδιο κωδικό μετακίνησης

«Δεν υπάρχει όριο στη διαδικασία, όμως αν το σύστημα δει ότι μετακινείστε πολλές φορές θα σας “κόψει”. Υπάρχει αλγόριθμος που βλέπει ακριβώς την κινητικότητα των αιτούντων. Για δύο φορές την ημέρα προφανώς και επιτρέπεται».

Για τον χρόνο που ισχύει κάθε SMS για μετακίνηση

«Ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Δεν μπορεί να το στείλουμε το πρωί και να μας βρουν έξω το βράδυ. Το θέμα δεν είναι πως θα ξεγελάσουμε το σύστημα, αλλά το πως θα ανακόψουμε τον ιό».

Αν κάποιος στείλει μήνυμα στο 13033 για μετακίνηση και δεν λάβει απάντηση

«Είναι πολύ πιθανό αυτό να συμβαίνει επειδή εκείνη τη στιγμή η περιοχή είναι επιφορτισμένη στις μετακινήσεις. Οι πολίτες θα πρέπει να ξαναστείλουν το μήνυμα μέχρι να λάβουν απάντηση. Αλλά αν πρόκειται για θέματα υγείας δεν περιμένουμε να μας απαντήσει».

Τέλος, ο κ. Σταμπουλίδης υπενθύμισε ότι οι πολίτες μπορούν να καλούν και στον τηλεφωνικό αριθμό 1520, για τυχόν απορίες και διευκρινίσεις.

Διαβάστε ακόμη

Η παιδική ταινία “Σκυλάκια στην Όπερα” στους κινηματογράφους
Το ΙΝΚΑ καλεί τους καταναλωτές σε μποϊκοτάζ
Πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας στις 28 Φεβρουαρίου
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εισάγονται στα σχολεία
Δεκάχρονος αποκάλυψε σε έκθεση πως κακοποιείται από τους γονείς του
Η μουσική ηρεμεί το έμβρυο ακόμα και μέσα στην μήτρα

Δείτε ακόμη

Ο Νυχτερινός Ουρανός της Εθνικής Πινακοθήκης
Η “Λίμνη των Κύκνων” στο Παλλάς
Kids Running Team στο ΚΠΙΣΝ
“Παράλληλες Κίτρινες Γραμμές” στο Μουσείο Μαρία Κάλλας
“Brick & Ink!” στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
“Λέσχη των Παρεξηγημένων” στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
Share This Post