13033: τι κάνουμε αν δεν λάβουμε απάντηση

Ο Παναγιώτης Σταμπουλίδης, γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, έδωσε κάποιες διευκρινίσεις μιλώντας στον Αντ1, αναφορικά με το σύστημα αποστολής μηνυμάτων στο 13033.

Ημερήσιο όριο για τον ίδιο κωδικό μετακίνησης

«Δεν υπάρχει όριο στη διαδικασία, όμως αν το σύστημα δει ότι μετακινείστε πολλές φορές θα σας “κόψει”. Υπάρχει αλγόριθμος που βλέπει ακριβώς την κινητικότητα των αιτούντων. Για δύο φορές την ημέρα προφανώς και επιτρέπεται».

Για τον χρόνο που ισχύει κάθε SMS για μετακίνηση

«Ένα εύλογο χρονικό διάστημα. Δεν μπορεί να το στείλουμε το πρωί και να μας βρουν έξω το βράδυ. Το θέμα δεν είναι πως θα ξεγελάσουμε το σύστημα, αλλά το πως θα ανακόψουμε τον ιό».

Αν κάποιος στείλει μήνυμα στο 13033 για μετακίνηση και δεν λάβει απάντηση

«Είναι πολύ πιθανό αυτό να συμβαίνει επειδή εκείνη τη στιγμή η περιοχή είναι επιφορτισμένη στις μετακινήσεις. Οι πολίτες θα πρέπει να ξαναστείλουν το μήνυμα μέχρι να λάβουν απάντηση. Αλλά αν πρόκειται για θέματα υγείας δεν περιμένουμε να μας απαντήσει».

Τέλος, ο κ. Σταμπουλίδης υπενθύμισε ότι οι πολίτες μπορούν να καλούν και στον τηλεφωνικό αριθμό 1520, για τυχόν απορίες και διευκρινίσεις.

Διαβάστε ακόμη

Η μικρή Ελεονώρα κέρδισε τη μάχη με τον καρκίνο
Καιρός: Έκτακτο δελτίο επικίνδυνων φαινομένων
Πάτρα: Πέθανε η 38χρονη έγκυος που υπέστη τρεις ανακοπές
Μάτι: 104 φαναράκια για τις 104 ψυχές που χάθηκαν
Έγκυος υπέστη τρεις ανακοπές και έχασε το μωρό της
Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης καιρού με καταιγίδες και μπουρίνια

Δείτε ακόμη

Εργαστήριο γλυπτικής: Πλάθοντας το σώμα
“Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” σε καλοκαιρινή περιοδεία
Γλυπτική και σώμα: μια σύνθεση
Καλοκαίρι για παιδιά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Εθνική Πινακοθήκη: Από την επιφάνεια στον χώρο
Μουσείο Μαρία Κάλλας: Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά
Share This Post