
Βυθισμένη στη θλίψη είναι η τοπική κοινωνία του Βόλου, μετά την είδηση θανάτου 35χρονης από κορονοϊό.
Πρόκειται για 35χρονη μητέρα ενός παιδιού, η οποία σύμφωνα με την εφημερίδα “Ταχυδρόμος”, υπέστη μαζική πνευμονική εμβολή, λίγες μόνο ώρες αφότου εισήχθη για νοσηλεία στο Νοσοκομείο Βόλου. Η κλινική εικόνα της ήταν πολύ άσχημη και παρά τις προσπάθειες των γιατρών δεν τα κατάφερε.
Σύμφωνα με πληροφορίες που επικαλείται ο “ΤΑΧΥΔΡΟΜΟΣ”, η 35χρονη αντιμετώπιζε υποκείμενο νόσημα (παχυσαρκία). Μολονότι ήταν εμπύρετη μία εβδομάδα παρουσιάζοντας συμπτώματα covid, παρέμενε σπίτι της και δεν πήγε στο νοσοκομείο. Η κατάστασή της ωστόσο επιδεινώθηκε και προχθές το βράδυ μεταφέρθηκε στα επείγοντα. Οι γιατροί διαπίστωσαν αμέσως ότι ο κορονοϊός είχε προκαλέσει πολύ σοβαρές επιπλοκές στον οργανισμό της.












