Συνελήφθη η μητέρα που υπέβαλε μήνυση κατά των εκπαιδευτικών επειδή ο διευθυντής του 1ου ΓΕΛ Ευόσμου στη Θεσσαλονίκη αρνήθηκε να επιτρέψει την είσοδο του γιου της στο σχολείο, χωρίς βεβαίωση self test.
Αστυνομικοί της πέρασαν χειροπέδες, πριν από λίγο, στο πλαίσιο της αυτόφωρης διαδικασία επειδή είχε αναρτημένο “εμπρηστικό” κείμενο, στη σελίδα της στο Facebook.
Νωρίτερα ο προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Π. Παναγιωτόπουλος παρήγγειλε τη διενέργεια κατεπείγουσας προκαταρκτικής εξέτασης με αφορμή το περιστατικό στο 1ο ΓΕΛ Ευόσμου.
Δείτε σε ποιες περιπτώσεις θα κινείται η αυτόφωρη διαδικασία.
Διαβάστε ακόμη
Πανελλαδικές: Η ψυχολογία μετά από έναν χαμηλό βαθμό
Έκτακτο Επίδομα Παιδιού: Πληρωμές έως 30 Ιουνίου
Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια για τους κάτω των 17
SNF Nostos Run: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
Λαγοκέφαλος: Ο χάρτης με τις περιοχές που έχει εμφανιστεί
Σταματά πριν ξεκινήσει το νέο αμφιθέατρο στο Ζάππειο
Δείτε ακόμη
«Πολυάννα, το παιχνίδι της χαράς» από την Κάρμεν Ρουγγέρη
Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη