Βόλος: Πέθανε βρέφος – Ιατρική αμέλεια καταγγέλλουν οι γονείς

Σε κατάσταση σοκ βρίσκονται οι γονείς στο Βόλο, καθώς το μωρό τους πέθανε ένα μήνα μετά τη γέννησή του ενώ νοσηλευόταν στο Ιπποκράτειο Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης.

Οι γονείς δηλώνουν ότι θα κινηθούν νομικά και καταγγέλλουν ιατρική αμέλεια. Το μωρό, σύμφωνα με την ΕΡΤ, ήταν το τρίτο παιδί της οικογένειας και γεννήθηκε σε ιδιωτική κλινική της Λάρισας.

Παρουσίασε συμπτώματα δύσπνοιας, μεταφέρθηκε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Λάρισας και στη συνέχεια στο Ιπποκράτειο όπου υποβλήθηκε σε χειρουργική επέμβαση.

Είχε διαπιστωθεί ότι πάσχει από σπάνιο σύνδρομο. Για ένα χρονικό διάστημα παρουσίασε βελτίωση αλλά μετά προσβλήθηκε, σύμφωνα και με τους γονείς, με παθογόνο μικρόβιο και κατέληξε την Τρίτη στη ΜΕΘ του Ιπποκράτειου.

Διαβάστε ακόμη

Πώς η Google έσωσε ζωές στους σεισμούς της Βενεζουέλας
Πανελλαδικές: Η ψυχολογία μετά από έναν χαμηλό βαθμό
Έκτακτο Επίδομα Παιδιού: Πληρωμές έως 30 Ιουνίου
Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια για τους κάτω των 17
SNF Nostos Run: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
Λαγοκέφαλος: Ο χάρτης με τις περιοχές που έχει εμφανιστεί

Δείτε ακόμη

«Πολυάννα, το παιχνίδι της χαράς» από την Κάρμεν Ρουγγέρη
Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη
Share This Post