
Παρουσιάστηκε χθες το απόγευμα η νέα καμπάνια της Ελλάδας με στόχο την προσέλκυση τουριστών αλλά και το πρόγραμμα για την επανεκκίνηση του ελληνικού τουρισμού.
Τι είναι αυτό που κάνει το Ελληνικό καλοκαίρι τόσο μοναδικό; Δεν είναι ούτε ο ήλιος, ούτε η θάλασσα. Το ελληνικό καλοκαίρι είναι κάτι παραπάνω… Είναι state of mind. Να είσαι με τους ανθρώπους που αγαπάς, να επικοινωνείς με τη φύση, να αισθάνεσαι ελεύθερος. Αυτό είναι το ελληνικό καλοκαίρι. Ετσι, φέτος απολαύστε το ελληνικό καλοκαίρι όπου και αν είστε!
Στο εθνικό σχέδιο ανάταξης της παραγωγικής μηχανής, ο ρόλος του τουριστικού κλάδου είναι πρωταγωνιστικός. Για το 2019 η Ελλάδα είχε εισπράξεις ύψους 19 δισ. ευρώ. Την περσινή χρονιά φιλοξενήσαμε στη χώρα μας 33 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες. Οι συμπολίτες μας που απασχολούνται στον τουριστικό κλάδο ανέρχονται σε 360.000 εργαζομένους.
Παρόλο που η κοινωνία ενώ κατανοεί το μέγεθος του κλάδου και της σημασίας του για την οικονομία, είναι διχασμένη. Από οικονομικής άποψης βεβαίως κι υπάρχει η άμεση ανάγκη επανεκκίνησης ολόκληρου του κλάδου. Από υγειονομικής άποψης όμως η κοινωνία είναι φοβισμένη. Ο φόβος επιδεινώνεται από το γεγονός οτι δεν θα γίνονται τεστ στους τουρίστες που σημαίνει ότι μπορεί να βρεθούμε μπροστά σε εξαιρετικά δυσάρεστες εκπλήξεις. Επίσης, όσο κι αν έχουν γίνει διορθωτικές κινήσεις στα νοσοκομεία των νησιών, σίγουρα δεν θα μπορεί να υπάρξει αντιμετώπιση πολλαπλών κρουσμάτων ταυτόχρονα σε μικρά κέντρα υγείας/νοσοκομεία.
‘Ενα είναι σίγουρο. Φέτος το καλοκαίρι δεν θα είναι το ίδιο.. Η παγκόσμια υγειονομική κρίση, άλλαξε σχεδόν τα πάντα. Τον τρόπο που ζούμε, που δουλεύουμε αλλά και που θα κάνουμε ή δεν θα κάνουμε τλικώς διακοπές κι εμείς οι ίδιοι, στη χώρα μας.