Η «σχεδία» αναστέλλει, προσωρινά, την κυκλοφορία της και μας προσκαλεί, σε αυτή τη δύσκολη, για όλους, συγκυρία, να μην αφήσουμε τους ανθρώπους του ελληνικού περιοδικού δρόμου μόνους τους απέναντι σε αυτή τη νέα κρίση.
«Πώς “αυτοαπομονώνεται” και προφυλάσσεται από τον κορωνοϊό ένας άστεγος;»
Με αυτό το ερώτημα ξεκινούσαμε την ανοιχτή πρόσκληση που απευθύναμε στην ευρύτερη κοινωνία, στα μέσα του περασμένου Μαρτίου, όταν, από την πρώτη μέρα κιόλας εκείνου του πρώτου εγκλεισμού (λόκνταουν), προσκαλούσαμε την κοινωνία να συμμετάσχει στην καμπάνια μας «Να αγαπάς και να αγωνίζεσαι» με στόχο την υποστήριξη κάποιων έστω εκ των πιο φτωχών από τους φτωχούς της πατρίδας μας, τους πωλητές του ελληνικού περιοδικού δρόμου, τους ανθρώπους της «σχεδίας» μας.
Από το έκτακτο πρόγραμμα βραχείων συνδρομών μέχρι τα κουπόνια τροφίμων και τις «κλήσεις συντροφικότητας» καταβάλαμε μια υπερπροσπάθεια, εν μέσω εξαιρετικά αντίξοων συνθηκών, να μη μείνει κανείς μόνος του σε καμία κρίση. Είμαστε περήφανοι γι’ αυτό που συλλογικά καταφέραμε (περισσότερα για την καμπάνια
εδώ).
Ήρθε ο καιρός να επανεργοποιήσουμε την καμπάνια, τα κοινωνικά ανακλαστικά μας, να προσαρμόσουμε τη σκέψη και τον τρόπο μας σε αυτή τη νέα πρόκληση του δεύτερου εγκλεισμού.
Από το Σάββατο 7 Νοεμβρίου, οι άνθρωποι της «σχεδίας» στην Αθήνα (ήδη έχει συμβεί στη Θεσσαλονίκη) αποσύρονται από τους δρόμους, αποκόπτονται από αυτή τη σανίδα ενεργοποίησης και ενδυνάμωσης που είναι η «σχεδία» για εκατοντάδες ανθρώπους όλα αυτά τα χρόνια. Εννοείται ότι θα κάνουμε τα πάντα για να σταθούμε δίπλα τους. Ήδη έχουμε επεξεργαστεί ένα πρώτο σχέδιο υποστήριξης που εστιάζει σε τέσσερις τομείς δράσεις.
1. Ταχυδρομική σχεδία
Παρέχουμε τη δυνατότητα αγοράς του τεύχους Νοεμβρίου και την ταχυδρομική αποστολή του για τους αναγνώστες που το έχασαν ακριβώς επειδή έχουν (και οι ίδιοι και οι πωλητές) πάψει να κυκλοφορούν στην πόλη.
Σε αυτή την περίπτωση, όπως συμβαίνει και με την πώληση στο δρόμο, από κάθε πώληση, το 62,50% (2,50€ συνολικά, εκ των οποίων τα 1,52€ καθαρά) θα αποτελεί απευθείας έσοδο για τους πωλητές του περιοδικού (μείον το 50% των ταχυδρομικών τελών). Στην ιστοσελίδα www.shedia.gr υπάρχουν όλες οι λεπτομέρειες για το πώς θα λειτουργήσει το πρόγραμμα. Για συνδρομή τώρα, πατήστε
εδώ.
2. Κουπόνια τροφίμων
Συγκεντρώνουμε κουπόνια τροφίμων τα οποία θα διανεμηθούν ακριβοδίκαια σε όλους ανεξαιρέτως τους ανθρώπους που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στο δίκτυο πωλητών της «σχεδίας».
Κανένας μόνος του σε καμία κρίση.
Διαβάστε ακόμη
Η παιδική ταινία “Σκυλάκια στην Όπερα” στους κινηματογράφους
Το ΙΝΚΑ καλεί τους καταναλωτές σε μποϊκοτάζ
Πραγματοποίηση 24ωρης απεργίας στις 28 Φεβρουαρίου
Τα εκπαιδευτικά προγράμματα που εισάγονται στα σχολεία
Δεκάχρονος αποκάλυψε σε έκθεση πως κακοποιείται από τους γονείς του
Η μουσική ηρεμεί το έμβρυο ακόμα και μέσα στην μήτρα
Δείτε ακόμη
Ο Νυχτερινός Ουρανός της Εθνικής Πινακοθήκης
Η “Λίμνη των Κύκνων” στο Παλλάς
Kids Running Team στο ΚΠΙΣΝ
“Παράλληλες Κίτρινες Γραμμές” στο Μουσείο Μαρία Κάλλας
“Brick & Ink!” στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή
“Λέσχη των Παρεξηγημένων” στο Ίδρυμα Β&Ε Γουλανδρή