ΝΒΑ: γονάτισαν όλοι κατά του ρατσισμού

Παίκτες, προπονητές και διαιτητές γονάτισαν πριν από το τζάμπολ του πολυαναμενόμενου αγώνα των Utah Jazz και των New Orleans Pelicans, με τον οποίο ξαναρχίζει η σεζόν του επαγγελματικού πρωταθλήματος μπάσκετ των ΗΠΑ. Λύγισαν το ένα γόνατο και το ακούμπησαν στο παρκέ κατά τη διάρκεια του αμερικανικού εθνικού ύμνου σε ένδειξη διαμαρτυρίας εναντίον του ρατσισμού και των ανισοτήτων στη χώρα.

Όπως είχαν δεσμευτεί, οι μπασκετμπολίστες που αγωνίζονται στο επαγγελματικό πρωτάθλημα αξιοποίησαν την επιστροφή τους στα παρκέ, έπειτα από τέσσερις μήνες διακοπής εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, για να εκφράσουν την υποστήριξή τους στο κίνημα Black Lives Matter, εν μέσω της κοινωνικής αναταραχής στη χώρα μετά τον θάνατο του αφροαμερικανού Τζορτζ Φλόιντ.

Πηγή: ΑΠΕ, AFP

Διαβάστε ακόμη

Οσμή αερίου στην Αττική: Λύθηκε το μυστήριο
Σεισμός τώρα
Άλσος Περιστερίου: Δωρεάν εκδηλώσεις για όλη την οικογένεια
ΕΦΕΤ: Ανάκληση παρτίδας σαλάτας γνωστής εταιρείας
Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας την Κυριακή
Έπιασε φωτιά στην Φιλοθέη Αττικής

Δείτε ακόμη

Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη
Μουσείο Τηλεπικοινωνιών του Ομίλου ΟΤΕ: Δωρεάν δράσεις για όλη την οικογένεια
Share This Post