myKEPlive: εξυπηρέτηση από ΚΕΠ μέσω βιντεοκλήσης

H ψηφιακή παροχή δεκάδων υπηρεσιών των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) αποτελεί ένα σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών.

Από τις πρώτες ώρες λειτουργίας του myKEPlive, 114 πολίτες έσπευσαν να κλείσουν το ψηφιακό ραντεβού τους με υπάλληλο του ΚΕΠ που τους εξυπηρέτησε μέσω τηλεδιάσκεψης. Με απλά βήματα τελείωσαν τη δουλειά τους, πήραν το πιστοποιητικό που ήθελαν και έλαβαν τις πληροφορίες που χρειάζονταν.

Συγκεκριμένα, την πρώτη μέρα που «άνοιξε» το myKEPlive μπήκαν στην πλατφόρμα και ζήτησαν ραντεβού για υπόθεσή τους 4 άτομα ΑΜΕΑ, 79 για πληροφορίες ή κάποια αίτηση, 27 για εξυπηρέτηση από τον δήμο τους και 4 επιχειρηματίες.

Η πλατφόρμα myKEPlive δίνει στους πολίτες τη δυνατότητα να εξυπηρετηθούν με προγραμματισμένη βιντεοκλήση από εκπαιδευμένο υπάλληλο των ΚΕΠ, υποβάλλοντας τις σχετικές αιτήσεις από το σπίτι τους, δίχως να χρειάζεται να περιμένουν στην ουρά κάποιας υπηρεσίας.

Σημειώνουν ότι το ηλεκτρονικό ΚΕΠ εξυπηρετεί φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις. Καλύπτει 52 διοικητικές διαδικασίες και επιτρέπει την εξ αποστάσεως ενημέρωση για 235 διαδικασίες αδειοδότησης που αφορούν την παροχή υπηρεσιών.

To myKEPlive θέτει τέλος σε χρόνιες δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι Έλληνες του εξωτερικού σε περιπτώσεις που χρειάζονται απλές βεβαιώσεις από το κράτος. Παράλληλα, διευκολύνονται οι εργαζόμενοι που δεν έχουν χρόνο να μεταβούν σε ΚΕΠ και οι πολίτες που -για οποιοδήποτε λόγο- δυσκολεύονται να βγουν από το σπίτι τους.

Η νέα πλατφόρμα είναι επίσης προσανατολισμένη στην πλήρη εξυπηρέτηση των αναγκών των ΑμεΑ, προσφέροντας αφενός αυξημένο χρόνο βιντεοκλήσης στα άτομα με αναπηρία (30 αντί για 20 λεπτά) και αφετέρου διερμηνεία στη νοηματική γλώσσα για πολίτες που έχουν προβλήματα ακοής. Η ενδεικτική βιντεοκλήση που έγινε με το ΚΕΠ αρχικά χρησιμοποίησε διερμηνέα.

Η νέα πλατφόρμα περιλαμβάνει πέντε δημοτικές διαδικασίες οι οποίες θα διεκπεραιώνονται σε συνεργασία με τα δημοτικά πρωτόκολλα. Σε πρώτη φάση συμμετέχουν 38 Δήμοι, ενώ στόχος της κυβέρνησης είναι η ένταξη όλων των Δήμων της χώρας έως το τέλος του τρέχοντος έτους.

Στις παρεχόμενες υπηρεσίες συγκαταλέγονται η έκδοση ηλεκτρονικού παραβόλου, η ανανέωση δελτίου ανεργίας, η χορήγηση πιστοποιητικών εγγυτέρων συγγενών και οικογενειακής κατάστασης, η έκδοση αντιγράφου ποινικού μητρώου και η βεβαίωση ασφαλιστικής ενημερότητας ΙΚΑ-ΕΤΑΜ.

Από το myKEPlive εξαιρούνται διαδικασίες που απαιτούν την φυσική παρουσία και υπογραφή του πολίτη, όπως η ταυτοπροσωπία ανηλίκου, η μεταβίβαση αυτοκινήτου και η ανανέωση άδειας οδήγησης.

Οι τηλεδιασκέψεις δεν καταγράφονται ούτε αποθηκεύονται προσωπικά δεδομένα. Απλώς, για λόγους ασφαλείας, οι υπάλληλοι ζητούν στην αρχή κάθε κλήσης να δουν έγγραφα που πιστοποιούν την ταυτότητα του χρήστη.

Το ωράριο λειτουργίας της υπηρεσίας θα είναι από τις 9:00 το πρωί έως τις 18:30 το απόγευμα, περιλαμβανομένου του Σαββάτου. Τα ραντεβού προγραμματίζονται με βάση μία από τέσσερις θεματικές ενότητες παρεχόμενων υπηρεσιών.

 

Διαβάστε ακόμη

Ένας 14χρονος κατηγορείται για βιασμό του 7χρονου ξαδέλφου του
“Τέλος” τα δελφίνια από το Αττικό Ζωολογικό Πάρκο
Σχέδιο πέντε αλλαγών για την εισαγωγή στα Πρότυπα Σχολεία
Μητέρα έδειρε την 14χρονη κόρη της διότι διαφωνεί με την σχέση της
Άνοιξαν οι εγγραφές του 13ου Ημιμαραθωνίου Αθήνας
Οι κίνδυνοι από το στέγνωμα ρούχων μέσα στο σπίτι

Δείτε ακόμη

Μεγαλώνω σε μια Μέρα στο Μέγαρο Μουσικής
Teddy’s Mystery
Ένα γεύμα χωρίς κανόνες…σε Χαρτί του μέτρου στο ΚΠΙΣΝ
Βήματα Χορού στο Μέγαρο Μουσικής
“Ο Καρυοθραύστης κι εγώ” στο Μέγαρο Μουσικής
Ο Καρυοθραύστης στην Εθνική Πινακοθήκη
Share This Post