Καισαρική στην 36χρονη έγκυο που παραμένει διασωληνωμένη στη ΜΕΘ

Επιβαρύνεται, η υγεία της 36χρονης εγκύου η οποία νοσηλεύεται στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου, έχοντας νοσήσει από κορoνοϊό.

Σε μεγάλο δίλημμα βρέθηκαν τις προηγούμενες ώρες οι γιατροί που παρακολουθούν την 36χρονη έγκυο η οποία εξακολουθεί να δίνει τη δική της μάχη διασωληνωμένη στη ΜΕΘ covid του Βενιζελείου Νοσοκομείου Ηρακλείου. Η νεαρή γυναίκα που διανύει την 25η εβδομάδα της κύησης παραμένει στην εντατική με τους γιατρούς να χαρακτηρίζουν την κατάσταση της υγείας της σοβαρή.

Υπενθυμίζεται πως οι επιπλοκές της covid-19 έχουν προκαλέσει στην 36χρονη βαριά αναπνευστική ανεπάρκεια και για τον λόγο αυτό είχε κριθεί αναγκαία η διασωλήνωσή της.

Πηγή: cretalive.gr

Διαβάστε ακόμη

SNF Nostos Run: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
Λαγοκέφαλος: Ο χάρτης με τις περιοχές που έχει εμφανιστεί
Σταματά πριν ξεκινήσει το νέο αμφιθέατρο στο Ζάππειο
Οι “Μικροί Ιχνευτές” επιστρέφουν στην Επίδαυρο
Σιαμαία κοριτσάκια διαχωρίστηκαν μετά από επέμβαση
Δωρεάν θεατρικές παραστάσεις και δράσεις για παιδιά

Δείτε ακόμη

«Πολυάννα, το παιχνίδι της χαράς» από την Κάρμεν Ρουγγέρη
Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη
Share This Post