Αύξηση στις πωλήσεις των Lego την περίοδο του lockdown

Οι πωλήσεις των Lego αυξήθηκαν κατά 14% κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους καθώς οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι, ανακοίνωσε σήμερα η δανέζικη εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών.

“Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego”, είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Νιλς Κρίστιανσεν.

“Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους”, τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.

Διαβάστε ακόμη

ΕΦΕΤ: Ανάκληση πασίγνωστης μάρκας λαδιού
Η πρώτη τυφλή κούκλα Barbie
Τουρίστρια έπεσε στη θάλασσα και έσωσε γατάκι που πνιγόταν
Καμπάνια κατά της παιδικής παχυσαρκίας: “Για τα παιδιά, γινόμαστε ασπίδα”
Λυρική Σκηνή: Δωρεάν εισιτήρια για την Τραβιάτα στο Ηρώδειο
Allyson Felix: Δημιουργεί παιδικό σταθμό για τις μητέρες-αθλήτριες

Δείτε ακόμη

“Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” σε καλοκαιρινή περιοδεία
Γλυπτική και σώμα: μια σύνθεση
Καλοκαίρι για παιδιά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Εθνική Πινακοθήκη: Από την επιφάνεια στον χώρο
Μουσείο Μαρία Κάλλας: Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά
Meet Market: Δωρεάν δραστηριότητες για παιδιά
Share This Post