Τα επιτραπέζια ενισχύουν τις μαθηματικές ικανότητες των παιδιών

paixnidia

Τις μαθηματικές ικανότητες των παιδιών μπορούν να ενισχύσουν τα επιτραπέζια παιχνίδια, σύμφωνα με μια μελέτη.

Η συγκεκριμένη μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Early Years,  αναφέρει πως παιδιά τριών έως εννέα ετών μπορούν να αναπτύξουν περαιτέρω τις μαθηματικές τους ικανότητες όταν παίζουν με επιτραπέζια παιχνίδια και ειδικότερα με όσα περιλαμβάνουν στρατηγική ή μαθηματικές πράξεις, εφόσον καλούνται να υπολογίσουν ή να διακρίνουν τις διαφορές ανάμεσα στους διαφορετικούς αριθμούς.

Προηγούμενες μελέτες έχουν συσχετίσει το χόμπι με τη μάθηση και την ανάπτυξη, συμπεριλαμβανομένων των δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής.

Τα συμπεράσματα της μελέτης βασίστηκαν σε μια ανάλυση 19 μελετών που δημοσιεύτηκαν από το 2000 και μετά. Όλες, εκτός από μία μελέτη, επικεντρώθηκαν στη συσχέτιση μεταξύ των επιτραπέζιων παιχνιδιών και των μαθηματικών δεξιοτήτων. Τα παιδιά που εξετάσθηκαν από τις μελέτες συμμετείχαν σε ειδικές συνεδρίες επιτραπέζιων παιχνιδιών που πραγματοποιήθηκαν κατά μέσο όρο δύο φορές την εβδομάδα και διήρκεσαν 20 λεπτά για διάστημα ενάμισυ μήνα και με επιβλέποντες δασκάλους, θεραπευτές ή γονείς.

Ορισμένες μελέτες είχαν χωρίσει τα παιδιά με τέτοιο τρόπο, έτσι ώστε να παίζουν επιτραπέζια παιχνίδια που επικεντρώνονταν στις αριθμητικές δεξιότητες, ενώ άλλες όχι. Όλοι οι συμμετέχοντες αξιολογήθηκαν ως προς τις μαθηματικές τους επιδόσεις πριν και μετά από τα παιχνίδια.

Οι ερευνητές αξιολόγησαν την επιτυχία αυτών των παρεμβάσεων, εξετάζοντας τέσσερις κατηγορίες: την ικανότητα του παιδιού να ονομάζει τους αριθμούς, την κατανόηση των αριθμών, την ευχέρεια του μαθητή να εκτελεί προσθέσεις και αφαιρέσεις και το γενικό ενδιαφέρον του για τα μαθηματικά.

Όπως συμπέραναν, τα παιδιά βελτίωσαν τις μαθηματικές τους δεξιότητες κατά 52%. Επιπλέον, σχεδόν στο ένα τρίτο των περιπτώσεων, τα παιδιά στις ομάδες παρέμβασης πέτυχαν καλύτερα αποτελέσματα από εκείνα που δεν συμμετείχαν στην παρέμβαση με τα επιτραπέζια παιχνίδια.

Ωστόσο, η μελέτη διαπίστωσε ότι, μέχρι σήμερα, οι έρευνες που ανέλυαν επιτραπέζια παιχνίδια με επίκεντρο τους τομείς της γλώσσας δεν συνέκριναν μια ομάδα ελέγχου με μια ομάδα παρέμβασης ή δεν είχαν παρεμβάσεις πριν και μετά την παρέμβαση. Η παράλειψη αυτή καθιστούσε σημαντικά πιο δύσκολο να εκτιμηθεί ο αντίκτυπος που είχαν τα εν λόγω παιχνίδια στα παιδιά.

Οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι τα παιδιά θα μπορούσαν ενδεχομένως να επωφεληθούν από την ενασχόληση με τα επιτραπέζια παιχνίδια μερικές φορές την εβδομάδα υπό την επίβλεψη ενός δασκάλου ή άλλου ενήλικα.

Πηγή:  ygeiamou

Διαβάστε ακόμη

Και όμως η Hello Kitty δεν είναι γάτα
Κλειστός ο Εθνικός κήπος
Μάθημα Ηθικής για όσα παιδιά δεν διδάσκονται Θρησκευτικά
Δεκατριάχρονος δέχθηκε επίθεση από 10 άτομα
Πατέρας έσωσε το 4χρονο παιδί του από πνιγμό σε πισίνα
Ζέτα Δούκα: Αγαπήστε και αποδεχτείτε το σώμα σας

Δείτε ακόμη

“Το Όνειρο Καλοκαιρινής Νύχτας” σε καλοκαιρινή περιοδεία
Γλυπτική και σώμα: μια σύνθεση
Καλοκαίρι για παιδιά στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο
Εθνική Πινακοθήκη: Από την επιφάνεια στον χώρο
Μουσείο Μαρία Κάλλας: Δωρεάν καλοκαιρινές δράσεις για παιδιά
Meet Market: Δωρεάν δραστηριότητες για παιδιά
Share This Post