
Τα 3.000 προσεγγίζουν τα συνολικά θετικά σελφ τεστ σε εκπαιδευτικούς, μαθητές και εργαζόμενους στα σχολεία σε πρωτοβάθμια – δευτεροβάθμια εκπαίδευση σύμφωνα με πληροφορίες του ΣΚΑΪ.
Εκτιμάται ότι ο συνολικός πληθυσμός της πρωτοβάθμιας – δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ανέρχεται σε 1,7 εκατ. άτομα, ενώ ο μισός πληθυσμός έχει δηλωθεί στην πλατφόρμα self-testing.gov.gr.
Όποιος εμφανίζει θετικό self test θα πρέπει στην συνέχεια να υποβάλλεται σε μοριακό ή rapid test κορωνοϊού σε δημοσια δομή υγείας για να επιβεβαιωθεί η ορθότητα του αποτελέσματος.
Υπενθυμίζεται πως αρκετοί με αρνητικό αποτέλεσμα τεστ, πήγαν στα σχολεία χωρίς υποβολή στοιχείων στο σύστημα, αλλά με γραπτή δήλωση του αποτελέσματος.
Share This Post












