Πάτρα: Διασωληνωμένο 11χρονο αγόρι μετά από τραυματισμό με ποδήλατο

Μετά από σοβαρό τραυματισμό με το ποδήλατο, ένα 11χρονο αγόρι νοσηλεύεται διασωληνομένο στην ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών.

Σύμφωνα με πληροφορίες ο ανήλικος μεταφέρθηκε αρχικά στο Καραμανδάνειο Νοσοκομείο Παίδων της Πάτρας με πολλαπλά τραύματα και κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις, όπου έγινε άμεσα εισαγωγή στο χειρουργείο. Κατά τη διάρκεια του πολύωρου χειρουργείου, ειδικοί αγγειοχειρούργοι από το Γενικό Νοσοκομείο «Ο Άγιος Ανδρέας» αποκατέστησαν με μοσχεύματα την αρτηρία ενώ συνέδραμαν και ορθοπεδικοί.

Το 11χρονο παιδί αυτή τη στιγμή βρίσκεται στη ΜΕΘ Παίδων του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου Πατρών, ενώ παραμένει διασωλημένο και παρακολουθείται από τον εντατικολόγο Ανδρέα Ηλιάδη και τους συνεργάτες του.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ Πάτρας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα γίνει προσπάθεια να ξυπνήσει ο 11χρονος.

Διαβάστε ακόμη

Πανελλαδικές: Η ψυχολογία μετά από έναν χαμηλό βαθμό
Έκτακτο Επίδομα Παιδιού: Πληρωμές έως 30 Ιουνίου
Τέλος τα ηλεκτρικά πατίνια για τους κάτω των 17
SNF Nostos Run: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στην Αθήνα
Λαγοκέφαλος: Ο χάρτης με τις περιοχές που έχει εμφανιστεί
Σταματά πριν ξεκινήσει το νέο αμφιθέατρο στο Ζάππειο

Δείτε ακόμη

«Πολυάννα, το παιχνίδι της χαράς» από την Κάρμεν Ρουγγέρη
Το Summer BOOM Village Family Festival επιστρέφει
Καλοκαιρινές δράσεις στον Εθνικό Κήπο
Νέα εργαστήρια για παιδιά στο ΚΠΙΣΝ με θέμα την μεταξοτυπία
Εκπαιδευτικά εργαστήρια animation στο ΚΠΙΣΝ
Βουτιές στην Τέχνη στην Μουσική Βιβλιοθήκη
Share This Post