
Με μια συγκινητική ανάρτηση “Το Χαμόγελο του Παιδιού” θέλησε να ευχαριστήσει τον μικρό Παρασκευά για το ενδιαφέρον και τις ερωτήσεις που έκανε, αλλά και που βοήθησε και ο ίδιος με τον δικό του τρόπο στην συγκέντρωση τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης στο περίπτερο που είχε “Το Χαμόγελο του Παιδιού” στο πλαίσιο της 35η Έκθεσης Βιβλίου Πειραιά.
Συγκεκριμένα η ανάρτηση γράφει:
“Π: «Μπορώ να σας αφήσω τον χυμό μου;»
Μικρέ μας Παρασκευά… Δεν έχει σημασία που δε γνώριζες να γράψεις ακόμη τη λέξη «χυμός»… Το ενδιαφέρον, οι ερωτήσεις, αλλά κυρίως η ΑΓΑΠΗ με την οποία τοποθέτησες τον χυμό σου στο καλάθι του περιπτέρου μας κάνοντας τη βόλτα σου στην 35η Έκθεση Βιβλίου Πειραιά, μας γέμισε αισιοδοξία.
Σε ευχαριστούμε!”
Share This Post












