
Κλείνει την επόμενη εβδομάδα , δια παντός, το ορφανοτροφείο στην Αττική για το οποίο πριν τα Χριστούγεννα υπήρξαν καταγγελίες για κακοποίηση παιδιών, όπως αποκάλυψε μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ η αρμόδια υφυπουργός προνοίας και κοινωνικής αλληλεγγύης Δόμνα Μιχαηλίδου.
Η υφυπουργός επισήμανε ότι από τα 30 παιδιά που ζούσαν στην δομή, σήμερα φιλοξενούνται μόνο δύο,τα οποία θα δοθούν σε ανάδοχη οικογένεια και την επόμενη βδομάδα δεν θα υπάρχει κανένα.
Πρόσθεσε ότι μέσα σε μια εβδομάδα θα έρθει η υπουργική απόφαση, που θα προβλέπει το πλαίσιο αδειοδότησης και τις προδιάγραφες λειτουργίας των δομών που φιλοξενούν ανηλίκους.
Error, group does not exist! Check your syntax! (ID: 10)Υπενθυμίζεται πως η υφυπουργός μιλώντας στον ΣΚΑΪ, είχε εξηγήσει πως υπήρχαν καταγγελίες για σεξουαλικές σχέσεις μεταξύ των αγοριών από την ηλικία των 7 μέχρι των 11 ετών μπροστά σε εργαζομένους. Τα παιδιά που βρίσκονταν στο συγκεκριμένο ορφανοτροφείο είχαν φύγει από τις βιολογικές οικογένειες τους, ύστερα από εισαγγελική παραγγελία, για να βελτιώσουν τις συνθήκες διαβίωσης τους.












